Prezentace firmy

To jak a kde se prezentujeme k nám přivádí zákazníky. Pokud je dokážeme zaujmout a udělat dobrý první dojem máme napůl vyhráno, avšak nesmíme zkazit ten zbytek.
výměna informací

Veletrhy

To, jak vypadá náš stánek a jak reagujeme na interakci se zákazníky vytváří jedinečný obraz nás samých. Ukazujeme tak svou firmu, její vnější i vnitřní politiku. Při takovýchto příležitostech máme možnost vytvořit si klíčové zákazníky a kladně rozšířit povědomí o naší společnosti.
hierarchie webové stránky

Obchody

Pokud máme vlastní obchod, je naším nejlepším zájmem, aby tam pracovali lidé s odpovídajícími znalostmi. Je snad samozřejmé, že všichni musí chápat a řídit se politikou firmy, kterou si vytyčila vůči svým zákazníkům. I jen pouhý často podceňovaný úklid může udělat mnoho.

Internetové stránky

Jsme lidé internetu, nejste-li na netu, jako byste nežili. Stránky musí být přehledné a snadno se na nich musí dát orientovat. Grafika by neměla být křiklavá, ani fádní. Měli by probíhat pravidelné aktualizace a rozhodně by se na hlavní straně neměli zobrazovat rok a více staré příspěvky. Vytváří to dojem, že se u vás nic neděje, a to není nejlepší.

Internetový obchod

Musí být navázán na stránky, jeho samostatná existence je možná, ale přijdete tak o zákazníky, kteří se k vám prostě neproklikají. Grafika by měla být shodná se stránkami. Přehledné menu, název firmy, systém nákupního košíku. Všichni to známe. Občas však na některé věci nadáváme a pokud ty odstraníme, bude tak zákazník u nás spokojenější a radši se bude vracet k nám než ke konkurenci.
nákup přes pc

Facebook a další…

Jakákoli sociální síť je náš volný reklamní prostor, zcela zdarma k využití. Náš účet by měl být propojen se stránkami a internetovým obchodem. Riziko sociálních sítí je, že pokud nejsme dostatečně aktivní, rychle se vytratíme z hlavních stránek lidí a je složité se tam vrátit. Proto platí důležité pravidlo. Buďte aktivní!